torsdag 23 juli 2009

Känsliga tittare får blunda....


Jag är så trött. Jag är hemma igen efter en 2 dagars vistelse i Skara. Igår var vädret bra, men i dag rent förskräckligt Till och med barnen tyckte det var nog när klockan var 3 och då är det inte kul. Här kommer även ett bildbevis (ingen rolig bild). Jag hade önskat mig själv i mindre volym Men som sagt det är i alla fall nästan 6 kilo mindre än januari och det är väl bättre än inget. Jag ska ha den här bilden att slåss emot....kram på er

2 kommentarer:

Maribella sa...

Oj vad modigt att lägga ut en bikini bild!! Snygg bikini förresten, var är den ifrån? Me like a lot!!
Jisses vad folk det var där! Skulle lätt kunna drabbas av lite panikångest.....
Kram

Sara Kindahl sa...

Kapp Ahl kommer denna bikini i från. Ja jag fick ångest av att titta på alla smala snärtor, kände mig som en flodhäst typ...