söndag 14 mars 2010

Måste göra schema.....

Jag har inget att säga till mitt försvar att jag inte har bloggat. Jag har prioriterat bort både min vikt, träning och blogg. Mina studier har tagit min uppmärksamhet en längre tid nu. Första kursen börjar gå mot sitt slut och snart ska den " tentas" av. Mitt fokus ligger för tillfället på det just nu. Min kropp kommer i andra hand, jag frossar i onyttigheter och gymmet är sällan besökt av mig.
Nu är våren på väg och efter det väntar sommaren.
Nu är det hög tid att komma i form. Jag har bestämt mig för att vara mer strukturerad. Jag får helt enkelt göra ett veckoschema.....

Beach 2010 , här kommer jag ;)

Kram

2 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Ett schema är bra för att hitta tiden till det där som vi slentrianmässigt säger att vi inte hinner med. Vi har alltid tid, men ibland prioriterar man annat på den tiden man har. Nu kör vi mot beach 2010!

Sofie sa...

Vet precis vad du menar...ibland så lägger man helt enkelt inte ner tid bara där man vill utan där det behövs för stunden. Man kan ju inte alltid hinna med allt.

Den sista tiden har jag inte heller bloggat, tränat eller ätit så sunt men nu är det nya tag som gäller!

Ha en skön helg!

Beach 2010 here we come ; )