onsdag 21 april 2010

Surt....

I bland känns livet lite mer ner än upp. I dag fick jag den känslan när snö och skitvädret var tillbaka. Just i dag skulle min omtenta skrivas med, kände hur tjurigt det blev. Nu är den gjort och jag får nu lita på att de högre makterna är med mig. Annars är det ju BARA att göra om den en tredje gång, suck.
Skulle egentligen ha varit ute och ätit med min gamla basgrupp i kväll, men valde att avböja för att återhämta lite energi. Universitet suger verkligen musten ur en.
Nu blir det en lugn kväll i soffan med familjen. Ska bli skönt...kram kram

2 kommentarer:

Maribella sa...

Hoppas på att det gick bra för dej idag!!
Kram

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Ibland behöver man en stund för sig själv, och då är det helt ok att tacka nej till galej.

Kram på dig