tisdag 10 augusti 2010

6.30....

.....ringde min klocka i dag. Nu ska det till nya fräscha vanor. Jag tog mig min morgonpromenad och gud så härligt och skönt det var. Nu ska vi försöka ordna upp det här med motion och mat litegrann. Om tre veckor börjar jag skolan och då är det skönt om de nya rutinerna sitter. Tack S för att du ligger på , skulle önska att du bodde närmare så du kunde komma och hämta mig till dina pass. Behöver lite push i ryggen och kom igen nu M så fixar vi detta....
Kram Kram

4 kommentarer:

Suzan sa...

Är det jag som är "S" tro? =)

Maribella sa...

Och är "M" jag??
Hur som helst, kanon bra jobbat!! Vi är på gång nu!
Men, har du verkligen skolledigt i ytterligare tre veckor... Så himla avis jag blev nu!

KRAM och kör hårt!

A sa...

Heja dig! Go Girl! KRAM

Sara Kindahl sa...

Ni har rätt mina vänner S och M ;)
Ja, jag har ledigt från skolan .MEN jobbar två veckor av dessa, phu.
Tack A, nu ska jag banne mig igång.
Kram till er....