söndag 22 maj 2011

Hej !

Har ni saknat mig? Jag har saknat er. Jag har prioriterat som det så fint heter. Skolan har varit tuff. snart får jag sommarlov och kan andas lite. Ska jobba, men det kommer väl kännas som rena semestern i jämfört med allt plugg. Ska även vara lite ledig i slutet på sommaren, vi får väl se om det blir någon resa.

Min äldsta dotter har konfirmerats och det har varit en hel styr med det, kläder och mat. Hon var så fin och alla såå duktiga i kyrkan. Efteråt samlades vi här hemma hos oss och gästerna fick sommarbuffé.

I veckan kommer minsta flickans vänklass från Finland och vi föräldrar ska fixa avslutningsfest på onsdagen. Ska bli skoj. Ska vara mer duktig nu och försöka blogga.

På måndag har jag tänkt börja om med vikten igen, jag har släppt totalt. Rent livsfarligt, då kilona bara ökar. Nu ska jag försöka ta ett tag inför sommaren och semester. Heja heja.

Kram

2 kommentarer:

Peter sa...

Heja heja.

Maribella sa...

Kul att du "visar" upp dej, har saknat dej!
Ibland får annat ta fokus från kilojagandet, man kan inte orka allt!
Kram