torsdag 7 maj 2009

Nähä du....

Nej det blev visst inget stegrekord, jag slutade dagen på 14588 steg. Attans. Ja det kommer väl..rekordet. Jag måste erkänna att jag faktiskt har gått upp igen. Måste vara min pappas fel som har gött mig i helgen. Nä det är nog bara mitt fel....I går gick jag och la mig sent. Jag kände mig nästan bakis i dag när jag vaknade, promenaden uteblev. Hade grym huvudvärk och var allmänt hängig. Där ser man vad sömnen betyder. I kväll blir det inget slarv. Jag har i dag haft den stora äran att få vara med min 10-åring när hon spelade upp en teater med sin klass..roligt att se vad de duktiga barnen kan lära sig...nu ska jag ladda för att jobba lite i kväll..ses igen.

1 kommentar:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Ja, lite upp lite ned...huvudsaken är att det är med det sistnämnda!

Kram och lycka till på jobbet!