söndag 24 maj 2009

Jag är här.....

Hallå hej..jag har inte rymt eller flyttat. Det har bara varit lite mycket annat just nu. Jag har typ minst 2 jobb kan man säga, och båda är relativt nya. Det tar nästan all min energi och på min lediga tid tar familjen och hemmet det lilla som blir över. Tyvärr har jag halkat ur viktbanan totalt, men ska ta ett riktigt tag igen och försöka lyfta mig upp på rätt bana igen. Sommaren är ju här och jag känner mig fetare än någonsin. Den här veckan kommer försvinna med , är endast ledig tisdag och då ska jag till sjukhuset och träffa doktorn, får se vad han tar för beslut..Operation eller inte? Men det kan inte tänkas på nu ,utan nu gäller fokus på rätt väg igen....ha det gott kamrater..

2 kommentarer:

serena sa...

Jävlar vad du minskat i vikt hur klarar du kvinna?

Caty sa...

Lycka till hos doktorn!
Många kramar Catrin
Vi måste ses i sommar!!!