tisdag 9 juni 2009

Nämen hej!

Nä jag har inte varit i en annan del av världen. Jag har bar avarit lite offside eller vad man ska säga. Nu ska jag varapå rätt sida ett tag har jag tänkt mig. Vikten ? Nä den vet jag inte ett dugg om i dagens läge. Varannan dag nyttig ungefär. Mina morgonpromenader med rixfm håller i sig i alla fall. Nä som sagt jag har varit lite vilsen, det har varit lite mycket nu så att säga. Men jag ska köra igång igen här nu. Jag saknar er alla och fick läsa i fatt bloggar, ja kanske har jag varit i en annan världsdel ett tag. Min lilla. Vi ses snart igen...kram

4 kommentarer:

Maribella sa...

Kul att se dej igen!!
Ibland räcker bara inte tiden till, så är det bara!
Duktigt att du kör på med dina morgon promenader!!
Kram

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Hej!

Jag har faktiskt undrat lite var du hållit hus! Men välkommen tillbaka!

Kram!

Caty sa...

Välkommen tillbaka! Jag har ju sett dig på FB i alla fall.
Kram

Sara Kindahl sa...

Tack ! Jag känner att jag verkligen har saknat er allihop.Men nu försöker vi att köra igen...