måndag 31 januari 2011

Hej....

Är liiite dålig på att uppdatera. Vill börja med att tacka Suzan för fin vinst av ett överfallsalarm. Nu kan jag gå tryggare på stadens gator. Jag har börjat ny kurs i skolan som är såå rolig. Jag känner balans mellan skola-hem-fritid för första gången på mycket länge och det känns ju faktiskt väldigt bra. I dag har jag varit i stallet och ridit två hästar. Igår blev det bara en halv häst på grund av en avåkning. Min kompis åkte oxå av sin häst då de tvärvände i ett brant grustag, båda hästarna sprang hem . kompisen och jag fick anväda våra fötter och promenera hem i stället. Tur att vi var helskinnade alla 4, kompisen fick en mindre skada i sin arm . Nu ska det snyhftas lite framför Spårlöst...Kram kram

1 kommentar:

Peter sa...

Låter härligt Sara.
Med balans....
Ta hand om dig.
Kram