torsdag 17 september 2009

Attans j.... skit....


Det kostar att ligga på topp vill jag lova. I dag när jag besökte gymet för konditionsträning stod jag aningen utanför där man får parkera. Japp smack på rutan , en bot på 400 kr. Man kan ju inte ha tur jämt. Surt , men man kanske lär sig en läxa. Har gjort min träning för dagen , PW och 45 min Easyline (kondition). Ska i kväll på utvecklingssamtal för den stora och Styrelsemöte för ridklubben, aww. Hade gärna suttit och såsat i soffan med tekoppen och spikmattan...Kram

2 kommentarer:

Maribella sa...

Om jag blivit utmanad (eller vad det heter) att beskriva din blogg med ett ord skulle det ha blivit; "från noll till hundra!!".
Visserligen fler än ett ord....men det är du!

Såååå hiiimla duktig!!

Kram

Suzan sa...

oj, det blev en dyr träning :(