onsdag 2 september 2009

Jag vinner över mig själv.......

I dag har jag varit på info möte om Prenet viktminsknings program. Ska inte hoppa på det utan ska försöka själv. Men en BIA mätning skulle vara intressant Alla som deltog i informationsmötet fick en BIA mätning gratis och det ska jag göra. Var i dag på ett Easy line pass som höll på 45 min, snacka om fettförbränning. Ja det där är något för mig. I morse höll min promenad på att bli inställd föratt jag var rädd för lite regn. Jag låg kvar i fem min och funderade, sedan bar det iväg. Ligga här och slappa, nä du blir inget. 1-0 till mig mot latmasken.I morgon mina vänner är det dags för vågen. Det börjar vara nervigt nu....kramar

5 kommentarer:

Suzan sa...

ska faktiskt också väga mig imorgon.. var ett tag sen o jag e skitnervös!

Maribella sa...

Du är för härlig!!
Och att du gick ut i regnet är ju underbart!!
En liten fråga dock...vad är BIA?
Kram

Peter sa...

Grattis till vinsten. Att kunna vinna över latmasken är inte dåligt. Du är verkligen på rätt väg. Kämpa på :)

Sara Kindahl sa...

En BIA mätning är förkortning av Body Impendens Analys och mäter vätska, cellmassa och fett. Intressant, det är sånt här du kommer göra på folk som hälsopedagog..kram

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Nejmen...var tränar du!? Fitness??????????

Kram