torsdag 10 september 2009

Hjälp.....

Har tappat energi, orkar ingenting. Det är väl lite mycket runt omkring mig nu. Känner en smygande huvudvärk på väg. Har ätit bra i dag och inte ansträngt mig för mycket. Vad är det frågan om, jag blir så frustrerad. Ja ja det är bäst att lyssna på kroppen och vila lite. Skulle nog behöva vila i morgon med, så jag hoppar Afrodansen den här veckan.(försöker med PW på morgon i.a.f ) Ett barn ska till frissan och den andra behöver köpa skor, så min timme försvinner. Kanske att jag provar att spinna lite på lördag istället. Vikten i dag 2hg ner, jag är glad så länge det inte är upp.....kram kram

3 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Du ska vara mycket nöjd med att du minskar! Har du kollat så du inte har vitamin/järnbrist? Men så kan ju det där som kallas "livet" också vara rätt påfrestande ibland, och då är det ju bra att vila lite.

Kramar

Peter sa...

Vila du lite och kör något annat som verkar kul just för stunden. Bra att du går ner. Det gör inte jag just nu.
Ha det gott.

Maribella sa...

Så glad jag är för din skull att du går ner!! HURRA för dej!
Men, akta dej för att överträna! Kroppen behöver vila, även om det är svårt att inse det när man är så jäkla peppad och tycker att träna är bland det bästa som finns...

Hoppas det nya jobbet blir bra, tänk på att även det kräver en hel del energi av dej nu!!

Kram