onsdag 9 december 2009

En uschdag....

Kunde verkligen inte sova idag när jag kom hem från jobbet. Tog en promenad i hopp om att bli lite seg och sömnig , men icke. Vred och vände i sängen en bra stund innan jag helt enkelt gav upp. Resultatet av det blir inget bra, jag vet. Huvudvärken började stiga och jag började må illa , sen var det kört. Migränliknade huvudvärk och ont i kroppen. Hade bokat ett fyspass på gymmet som det bara var att skippa, åhh vad irriterande. Men som sagt det straffar sig när man inte lyssnar på sitt högre jag. Ligger fortfarande efter med sömnen från förra veckan och borde nog stressa ner lite överlag. Det är mycket nu...Den enda tröst är att i morgon är en annan dag och en ledig dag för mig. Ska försöka göra den till en bra dag för mig...kram kram

Inga kommentarer: