torsdag 3 december 2009

Känner mig ur form...

Ledsen "bloggkompisar" och alla andra läsare att vi inte hörts på ett par dagar. Schemat är tajt nu kan jag lova . Lika mycket roligt som händer som lika mycket tråkigt. Jag får priotera när jobbet går före och tyvärr är det mina gymtider som stryks på foten. Mycket jobb och lite egen tid resulterar snabbt till övertrötthet. Jag stängde av min klocka i morse och somnade om vilket resulterade i att jag höll på att försova mig. Lite smågrejor runt omkring mig blir snabbt till stora saker. En tröst är väl att jag inte är ensam om att känna pressen så här i dec månad. Är ledig på lördag då två "bloggisar" kommer på besök (Peter och Catrin) . Vi var hos denm i jan på middag och sa" nu ses vi snart igen". Ska bli mysigt och kul, något att se fram emot. Nä nu väntar mina arbetsplikter som jag har här hemma. Vi hörs i morgon...kram kram

1 kommentar:

Caty sa...

Ska bli så kul att ses i morgon!
Kram