söndag 6 december 2009

Jag är awesome....

..........av min "bloggis" Marilbella.

Här är Tio saker ni inte visste om mig....

1. Är halv Svensk och halv Tunis, men är född och uppvuxen i Sverige.
2. Älskar hästar.
3. Är en rocktjej ut i fingertopparna.
4. Var endast 23 år när jag fick mtt 1:a barn.
5. Har varit i hop med min man i 18 år.
6. Gillar "new age" och spår i tarotkort.
7. Är en "samlare" och samlar på b.l.a kristaller , stenar, böcker och choklad.
8. Har 5 systrar.
9. Kan bli ruskigt arg och sur.( men är aldrig långsint)
10. Älskar shopping av alla slag. Bara pengarna rullar blir jag lycklig.

Nu vill jag utmana Catrin , Suzan , Anna och Annelie

Go Girls.....

3 kommentarer:

Veronica sa...

grymt jobbat med vikten =) Lycka till i fortsättningen

Maribella sa...

Jag visste att det fanns en massa smaskigt vi inte fått veta...! Tack!

Kram, och ha en bra dag!

Caty sa...

Hihi rolig grej! Kul med en lista av dig, t o m saker jag inte visste om dig:-)
Klart jag antar utmaningen, men inte just nu. Hemma:-)

Kram