torsdag 21 januari 2010

Brevlådekrasch och jobbig telefonförsäljare...

Lovade att skjutsa lilla flickan till skolan i dag då det var mycket att hinna med på morgonen. Kör i väg och lämnar henne. När jag kommer tillbaka igen så möter jag min stora tjej på cykelbanan. när jag kommer in på min gata så tänker jag att jag skulle vara snäll och skjutsa henne med. Jag backar ut igen och hör en stor skräll. Ops jag har mejat ner grannens brevlåda. Som tur tog de det bra och han skulle fixa till den under fm. Phu ibland har man tur. KlantSara , man kan kanske kolla bakåt bättre nästa gång.
Pallrade mig ner till gymmet i dag. Har fystränat. Kommer hem och äter lunch.Telefonen ringer och det är en envis jävel som ska "sälja" telefonböcker med sina försäljarknep. Du får en bok gratis och behöver"bara" köpa två till. Jag gillar inte talböcker och talar om detta, säger med att jag tycker det är jobbigt att säga upp bokklubben. Försäljaren tycker då: Men åhh vilket i-lands problem du har. Jag fick ägna säkert en kvart åt att tjafsa emot honom att jag inga talböcker ville ha...att de orkar...Nu ska det bli kaffe..kram kram

Inga kommentarer: