tisdag 12 januari 2010

Tusen järn i elden....

Ja ni i bland hinner man bara inte med bloggen. I går var en sådan dag. Först var jag tvungen att sova efter jobbet, sen fik jag för mig att ljusstakarna skulle ner och nya gardiner skulle upp, laga mat och sist styrelsemöte med Ridklubben. Jaha det var den dagen. I dag började jag med morgonpromenad ,sen gymmet, handla paket åt minstingen som blir 11 i morgon, laga mat och nu snart ska det iväg till jobbet för kvällspasset. Phu. Gymmet i dag var en besvikelse då jag fortfarande har ont i armen efter lördagens bravader . Fick köra mer på mage och fys i dag....kram kram

2 kommentarer:

Caty sa...

Ja just det. S fyller ju år i morgon. Hälsa och gratta från oss! Kram

Anonym sa...

Ja,ibland räcker inte alltid tiden till som man vill.
Men hoppas armen blir bättre snart.