lördag 9 januari 2010

Klumpeduns....

I dag har Kindahl varit på gymmet, duktig flicka. Belöningen blev att basta efteråt, görskönt. Mindre skönt var det att gå ut i den -20 gradiga kylan. Eftermidagen har jag tillbringat i stallet med mina döttrar. Jag skulle rida en sväng barbacka tyckte den äldsta, hon ville åka pulka efter hästen. Jag , tjockisSara är inte den smidigaste människan på jorden. Framför allt inte med täckbyxor. Jag kom upp, men gled ner på andra sidan och landade på min axel, aj. Stod och ojade mig en stund, men det var inte så farligt. Så upp igen, tjohoo. Jag har ridit barbacka på Islandshäst. Men jag tror nog jag tar sadel nästa gång jag ska rida, och så ska jag ner under 90 kilo till nästa gång. Har haft en kul och skön dag och det är väl det som är huvudsaken.....kram kram

2 kommentarer:

A sa...

HÄRLIGT SARA!!!!!!!!!!

Maribella sa...

Sicken tur att axeln höll!
Klart du ska använda en sadel om du har en att tillgå!!!
Snygg layout på bloggen...men jag saknar fotot på dej!
Kram