måndag 18 januari 2010

Mår......urk


Känner mig gnällig i dag och vill varna känsliga läsare.
Ja fy idag har jag känt mig vissen. Har har haft ont i min arm i natt, fortfarande efter 10 dagar. Ringde Vårdcentralen som trodde att det hade blivit en muskelbristning vid fallet.Avvakta i vecka till och kontakta sjukgymnast fick jag till mig. Skulle åkt till gymmet, men avvaktar lite till. Det blev en PW på morgon i stället. Tur var väl det, för nu på eftermiddagen började jag få ont i magen och blev illamående. Huvudvärken smyger sig på mig oxå.Jag har ringt mig sjuk så de får fixa in någon till natten. Mår inta alls bra, men det är bara ont och illamående. Skönt i alla fall nu har jag till på ons att kurera mig på. Vill ta det säkra före det osäkra....kram kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig. Jag hoppas det inte är något alvarligt utan att det går över fort.
Kram

Sofie sa...

Krya på dig kramar

; )

Caty sa...

Krya på dig! Låter inte alls kul! Kramar