lördag 24 oktober 2009

Är jag en torris?

I kväll är de flesta på Tyrolerfest här i Åtvidaberg. Inte jag inte. Jag sitter hemma utan att ta en droppe starkt, medan de flesta av mina vänner förfriskar sig och svänger sina lurviga.

Anledningen är nr 1. Alkoholen ( vet att det finns alkoholfria alternativ) .
nr 2. Buffén (Vet att man kan välja) .
nr 3. Vi ska på kryssning snart och väljer att låta mat och dryck flöda då .
nr 4.Tycker inte att några kläder sitter snyggt längre, är i gränsen till ny
storlek.

Nu sitter jag här och tänker " vad vore väl en bal på slottet", känner mig lite torr som bara sitter hemma varje helg. Ja ja den här gången missar jag det. Har bokat in en fest 28 nov , får peppa mig själv att gå ut då.. ...ha en bra lördagkväll alla....kram

4 kommentarer:

Suzan sa...

det kommer fler tillfällen =)

Sara Kindahl sa...

Jag tror på ödet, det var inte meningen att jag skulle vara med i kväll. Det är säkert skittråkigt ;) kram

Peter sa...

Ha ha som sagt du brukar vara med men inte ikväll. Det finns säkert en annledning.

Ta hand om dig.
Kramar

Maribella sa...

Du är inte torr, du bara VÄLJER dina tillfällen och det är bra!
Satsa på kryssningen istället!

Kram