torsdag 8 oktober 2009

Packar......

Hej hopp lingon......Nä vad barnsligt hörni. I dag har jag gjort min vanliga runda PW och sen 1,5 timme på gymet. Jag stod 20 min på crosstrainern i slutet, jag är imponerad. Bredvid mig stod en tjej som körde 1 timme, hmmm. Jag har lång väg kvar dit. Här hemma packas det för en Stockholms tripp. Ska hälsa på pappa och systrar, ska bli kul. Mannen blir hemma och tjurar. Nä då , men det är älgjakt snart och bösser och bråte ska visst skjutas in. Det är den årliga jaktstigen som alla jägare måste gå. Vi har olika intressen har jag konstaterat, men köttet han bär hem smakar fint :).Nu ska jag sova en stund för att klara jobba natten som kommer....kram kram

3 kommentarer:

Maribella sa...

Så du ska ut och fara igen?!?
Hoppas ni får det bra...men inte "för" bra! Nyttig mat och motion också...eller...?

Sara Kindahl sa...

Japp nu bär det i väg igen. Tro mig mina soppor följer med och ska försöka få in promenaden oxå. Jag vinkar när jag åker förbi Södertälje....kram

Suzan sa...

kul att du ska hit till sthlm, ha en trevlig resa!