måndag 12 oktober 2009

Vilken dag....

I går var en dag jag sent kommer glömma. Min bil ville bara inte starta. Pappa tittade på den , men hittade inte felet. Vi styrde med halva dagen utan resultat. Jag beslutade att vi lämnar den och tar tåget hem. Dum nog så beställde jag ingen biljett , utan tänkte vi tar första bäst tåg från station. Ja du sa tjejen i luckan det går ett x2000 om tjugo minuter som kostar 1065:- biljetten och ett om en timme som kostar c.a 800:-.Glöm det finns det inget billigare undrade jag . Jo då det gick ett en timme och 40 min senare för 280:-. Vill inte SJ fylla sina tåg? Kollade även Swebuss som skulle kostat 600 för mig och barnen. Nä det blev att vänta. Inte min dag i går konstaterat. Suck. Ja hem kom vi ju i alla fall, utan bil. Jag känner att jag håller på att bli förkyld och väntar nog med gymet i dag. Tar Echinagard , någon som provat det? Vill verkligen inte bli sjuk nu....kram

Inga kommentarer: