onsdag 7 oktober 2009

Ge och ta....

Skulle ta min promenad i morse , men var för trött att stiga upp. Jag tänkte att jag har ledig fm och hinner ta den när barnen fart i väg till skolan. Jag knallar förbi en mycket god vän och blir kvar på kaffe hela fm. Min vän var hemma sjukskriven, hon har haft mycket svårigheter omkring sig . Hon blev såå glad och kände sig uppiggad när jag kom , sa hon. Jag känner att jag gjorde nytta, det gör inget att promenaden uteblev. I bland måste man ge av sin egen tid tänkte jag och i dag gjorde jag det med glädje. Hon gav mig glädje med i mitt besök. I kväll jobbar jag i stället för i natt. Blir nog bra...vi hörs

2 kommentarer:

Maribella sa...

Fint och bra tänkt!
Ibland ändrar man sina pplaner, och det lir inte alltid till det sämre!
Kram

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Det är rätt tänkt! Å du är så duktig ändå! Å ja, beach 2010, here we come! Kram kram