tisdag 20 oktober 2009

Firar ......


I dag har jag kommit hem med min vita lilla "pärla" igen. Valde att komma hem idag då jag kom ihåg vad är för en dag. Jag och min man har varit gifta i 8 år i dag. Blev välkomnad hem med en mycket god middag. Mat i mängder har det varit nu , igen. Ja i morgon och frmöver måste det bli mer ordning på torpet om jag ska väga under 90 till jul. Ett mål måste ju vara att få på sig vigselringarna, nu kommer de inte ens över knogen ..skål på vår bröllopsdag....kram

4 kommentarer:

Maribella sa...

Grattis!!
Härligt att bli ompysslad och uppvaktad!
Det slår mej att du kör ditt eget "bröllopsform"! Kanske att du skulle anmäla dej om det ska köra igång igen?
Kram, och kör hårt på gymmet imorgon!

Peter sa...

Grattis och tur att du kom ihåg.
Krama om varandra
Vi hörs.

Caty sa...

Ett stort grattis på den stora dagen! Jag kommer väl ihåg dagen för 8 år sedan! Så fint bröllopet var!! En stor superkram till er båda

Suzan sa...

skål!