torsdag 15 oktober 2009

Ny mätning...

Ja i dag var det dags för vågen igen. Läskigt. Jag hade "bara" gått ner ett hekto. Phu skönt att det inte var upp i alla fall. Hade lite för högt värde på vätskan. Svaret på den gåtan är det kvinnliga besväret vi har en gång i månaden. Min pedagog sa att det var typ 1 kilo där i vätska mer än vanligt. Konstigt fenomen det där med kroppen. I morgon ska jag till mitt älskade gym, det var en vecka sen jag var där.Nu lägger vi in en högre växel, det är 10 veckor till jul= 10kilo minus...kram

3 kommentarer:

Peter sa...

Tänk att det är snart bara två månader kvar till jul. Tio kg är rätt mycket.
Det är bara att jobba på.

Suzan sa...

heja heja!!

Maribella sa...

Hallå!! "Bara" ett hg! Bättre än inget och tusen gånger bättre än plus!
Kram o ha en skön fredagskväll!