fredag 20 november 2009

Filmmys och väntan......

I dag har jag fått vänta på sotaren som skulle komma. Blev "lite" sur. Har jobbat natten och skulle behövt sova på fm. Men sotartiden var mellan 11-14 någon gång. Jag tänkte att det inte var någon ide innan och räknade kallt med att han skulle komma närmare 11 än 14. Hann handla innan 11,skönt. Hyrde en film och såg med flickorna som kurerade sin magsjuka och väntade och väntade på sotaren. 13.35 kommer han , varför kommer han till mig sist och varför skriver de mellan 11-14 någon gång och låser upp folk hela dagen??? Nu gjorde det inte så jättemycket att jag bara fick 1,5 timmes sömn, då jag är ledig i helgen och avbokat besöket som skulle komma p.g.a smitthärden i hemmet.I morgon måste jag försöka komma i väg på gymmet el promenad, tror nämligen jag ska ta något att "frossa" på. Aja skål på er och ha en trevlig fredagkväll...kram kram

2 kommentarer:

Peter sa...

Krya på er hemma. Ta något starkt att kurera dig med.
Vi syns snart igen.
Kramar till er alla.

Suzan sa...

retsamt!
ha en trevlig helg!