söndag 8 november 2009

Plumsig...

Känner att jag inte rört på mig i helgen som jag borde. Direkt känner jag mig plumsig och tjock. Har nog egentligen haft tid, men inte orkade (latmasken). Idag har jag, mina barn och Catrin (http://healthcaty.blogspot.com/) varit och fikat hos Annelie(http://oppnasinnenfriskkropp.blogspot.com/). Vi hade en mysig em , bland getter, hästar och ankor i Annelies lilla farmville. Tyvärr är jag ju dålig på att ta fram mobilen och fota vid de bästa tillfällena, Annelie visade konster med getterna. Väl hemma igen bjuds man på middag av maken. Köttbullar, sås och potatis hade han gjort, ja det ger många pluspoäng kan jag lova. I morgon ska jag jobba dag och sen måste jag till gymmet....kram på er

2 kommentarer:

Maribella sa...

Men om du känner Catrin....varför följer du inte med dem på bloggpump på lördag?? Skulle vara så kul att ses!!!
Kram

Sara Kindahl sa...

Jaa jag skulle gäärna följt med. Vill jättegärna träffa er
"bloggisar" .Grejen är det att svärfar fyller 70 år och vi ska fira honom med en kryssning till Åland lördag till söndag....kram