fredag 13 november 2009

Hej......

Hej på er!
Jag har jobbat och jobbat, därför har bloggen kommit lite i kläm. Jag är ju inget vidare på att mobilblogga, men ska försöka lära mig det. I morgon så åker jag med makens galna släkt på Östersjön för att fira svärfar som fyller 70 i veckan. Jag riktigt längtar efter all god mat. Tyvärr är det upp till bevis på måndag på vågen, så lite får jag nog hålla igen. Men kul ska det bli att få komma iväg lite i höstmörkret...kram på er

Dagens bästa: Min kära make har gett mig en present i form av en mobil , så nu ska här tas kort.
Bilder på kryssningen kommer efter helgen.

3 kommentarer:

Caty sa...

Ha det så himla kul på båten! Ät och njut! Kram

Maribella sa...

Hoppas ni får det riktigt mysigt!

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Det ser vi fram emot! Hoppas ni har det riktigt kul!