tisdag 17 november 2009

Sjukt barn.....

I dag när klockan ringde 5.30 ropade min minsta tjej( hon är 10 år) på mig. Jag har ont i magen, sa hon. Jag försökte säga att det går nog över snart, du kanske behöver gå på toan eller så är du hungrig. Skulle precis klä på mig och gå ut på min morgonpromenad då dottern ber mig stanna hemma. Tur var väl de då hon c.a 5 min senare får besöka toan och det bara sköljer ur henne. Jaha det blev en dag hemma utan promenad.Jag har städat huset, välbehövligt. Så några kalorier har jag säkert gjort av med.Har även lagt mig ner på golvet för att trimma till magfläsket lite i form av situps.Hoppas hon är bättre i morgon, då kan jag pipa iväg på promenad och kanske även besöka gymmet en sväng....kram kram

3 kommentarer:

Caty sa...

Stackars henne! Hoppas att hon kryar på sig snart!! Kram

gorgina sa...

Hoppas din dotter snart krya på sig.
Själv har jag en son som har feber

Maribella sa...

Hoppas hon piggat på sig och att du hunnit med det du vill idag!
Kram