lördag 7 november 2009

Samlare...


ja det visste ni inte om mig. Jag är en samlare (ADHD- varning). Samlar på sådant jag tycker om eller bara vill ha typ. Har samlat på stenar, rökelser av olika slag, förr var det tändsticksaskar, brevpapper osv. Kan variera lite. Just nu är det chokladkakor med kvalité har för tillfället ett gäng occh i dag har jag lust att sätta tänderna i en av dem, men NEJ så blir det inte. Ska på kryssning nästa helg och kommer sväva ut lite då, har inte råd med någon utsvävning i dag.(har redan dykt lite i flickornas godispåse efter ett par bitar lakris)..kram på er


3 kommentarer:

Caty sa...

Är du??? Hade jag ingen aning om! Duktigt av dig att inte öppna chokladaskarna!! Kram

Maribella sa...

Herregud!! Hur kan du ha så mycket choklad hemma utan att äta upp allt på en gång...? IMPONERANDE!
Kram

gorgina sa...

Gud så duktig du är som kan stå imot och öppna! Imponerad! För övrigt imponerad av din viktnedgång, inte dårligt för 2 måndader. Lycka till med forsättningen. Kommer följa din blogg som lite peppning för mig själv.