lördag 4 april 2009

Festarhumör...

Åh vilken härlig dag. Solen skiner. I kväll ska jag ut med mina vänner och partaja, det ska bli helkul. Man blir på superhumör när det är en sån här dag. En kvinnlig sak tycker jag är märkligt när man ska gå ut. Man vet inte vad man ska ha på sig och så byter man kläder typ 10 gånger innan någonting passar.Jag har det problemet nu, vad ska jag ha på mig? Mannen säger att hela garderoben är full med kläder,men jag tycker ju att det inte finns någonting som passar...Jaja något blir det i alla fall..ha en trevlig kväll det ska jag försöka att ha...kram på er

3 kommentarer:

Maribella sa...

Ta ett kort och visa kvällens outfit!
Kram

Sara Kindahl sa...

Aj då det blev visst inte av..men jag tog på mig ett bronzefärgat linne och svarta jeans..det är när man provar partykläder man känner att det har ökat några kilon här och där vilket är bra .För nu jävlar....eller hur

Caty sa...

Jag känner igen mig alltför väl, man tycker att man inte har något fast garderoben är full med kläder. Men nu har jag lite mer sedan shoppingturen igår:-)
Kram