onsdag 8 april 2009

Tiden räcker inte....

Jag känner att tiden inte räcker till alla måsten ibland. Tvätt, städ , handling o.s.v. I dag har jag och mina flickor varit på sjukhuset hos min arb.terapeut och där passade vi på att fika.Jag fikade på macka och kaffe, tro inget annat. Vi kom hem lite senare och då gällde handling och laga mat. Tvättunnan svämmar över det är tydligen mitt ansvar att den ska tas hand om. Ja ibland känner man bara för att rymma och resa bort eller ännubättre ha någon städ och tvätt tant här hemma hela dagarna. I morgon bjuds det på smörgåstårta på jobbet. Jag måste vara nogrann med att ta en bit som är lagom. Sen får det väl bli en extra sväng på kvällen med. I dag visade vågen neråt och jag blir så glad.Alltså det är inte värt besväret att fuska då man går upp i vikt och blir ledsen..kram på er

3 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Nej helt rätt...det är inte värt det!

Kramar och trevlig kväll!

Peter sa...

Håller med Anna
Tack för att du har hejat på mig under resans gång. Nu hejar jag på dig.

Caty sa...

Nej, precis! Och jag hejar på dig, det går bra!
Kram