söndag 5 april 2009

Var tog solen vägen...

Men hallå var tog solen vägen? I dag vaknade jag av att det var spöregn ute, lite halvt bakis och trött drog jag täcket över huvudet och somnade om. Senare tog jag en rejäl promenad med min kompis bara promenaden blev på 12000 steg. Skönt och välbehövt. Men tyvärr blev det sofflocket hela em och nu är jag lika trött igen..suck Kvällen igår var mycket rolig, men man märker att man inte är ung längre och orkar på samma sätt.Efter en kväll så här har man fått nog på et tag av partylivet. Den här helgen har jag ätit bra,men det blev ett stort intag av cider igår vilket inte är bra...I morgon drar påsklovet igång,ska bli skönt för både mamma och barn med en läxfri vecka...vi hörs kära vänner

2 kommentarer:

Maribella sa...

Wow, vicken prommis!! Bra gjort att stega så långt "dagen efter"!

Kram

Caty sa...

Det var många steg!! Bra gjort!
Kram