tisdag 7 april 2009

En sväng till Småland......

I dag har jag varit en sväng till Småland med jobbet, Oskarshamn närmare bestämt. Det har varit en underbar dag med solsken. Det är lite skönt och kul med miljöombyte i bland faktiskt. Men man blir trött av resandet. Vi var inte hemma här i Åtvid förrän 20.00 igen. Han inte med at extrastega i dag och slå mitt rekord,tyvärr. I morgon är det vågdags igen .Ni kanske har märkt att jag totalt missade den förra veckan . Jag vägde mig dock på fredagen och hade gått upp ett par hekto. Nu får vi se vad den visar i morgon...Nu ska jag lägga mig och relaxa på min spikmatta, det är mina trötta muskler värda...kram

2 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Ja, du och jag...vi ska klara det! :) Fem kilo. Tio veckor! Tjoho!

Det är Evelina sa...

jasså spikmatta, låter inte skönt :-/ :-)