onsdag 15 april 2009

Resa på gång....

Ja några hekto upp, det var väntat. Men jag är nöjd ändå med den vikt som visade sig i dag.Med massor av mat och minimalt med motion kan det inte bli annat. I morgon ska jag med jobbet till Åbo på kryssning. Ja det blir ingen nöjeskryss om ni tror det, utan jag ska jobba som personlig assistent åt en kille. I resan ingår det en kvällsbuffe och en frukostbuffe, farligt gott. Jag kommer oxå att vara begränsad i min motion på fredag, imorgon hinner jag med långpromenad som vanligt. Nu ska jag packa...hörs om ett par dagar...kram

3 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Jag vet vad du kan göra på färjan! Springa runt runt i korridorerna! Det är bra motion! :)

Skämt åsido. Ha det så bra!

Maribella sa...

Ha det kul trots att det är en jobbresa!
Kram

Peter sa...

Hej Sara Jag vill bara säga grattis till trisslott. Catrin drog dig i min tävling.
Jag skickar ner den till dig i veckan som kommer.
Kramar