söndag 26 april 2009

Rent hus är välkomna hit...

En dag som bara rusat iväg och jag har bara fått hälften gjort . Tvättunnan är fortfarande full, hemmet är stökigt och mina rabatter behöver fixas.Ja tanterna från rent hus får gärna komma hit och rensa lite+städa. Jag har kommit på efter 36 år att jag är ganska ostrukturerad. Jag känner att jag inte riktigt har tid med det här borde sova snart, ska upp vid halvfem imorgon för att åka till Ullared. Jag ångrar mig alltid dagen innan jag åker pga den tidiga timmen man ska åka och sen får jag panik där inne bland allt folk. Sen är jag nöjd när jag kommer hem med allt "skräp"...Natti natti på er..

2 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Har bara varit i Ullared en gång. Aldrig mer, säger jag! :) Inte på grund av den tidiga timman man bör åka, för jag jobbar ju morgonpass ibland och är van vid att gå upp vid halv fyra på morgonen, utan på grund av all hets...

Hoppas du gjort många fynd!

Kramar

Maribella sa...

"Stackare" som måste dit!! Håller med Anna helt! Men hoppas ändå att du fyndat ordentligt!!
Kram