tisdag 21 april 2009

Snö i luften???????

Nämen var tog det sköna vädret vägen? Brr i dag såg jag till och med snöflingor singla från himlen, som tur var blev det inget med det hela. Tack och lov. Jag envisas med att gå på mornarna och skulle gärna vilja gå på kvällen med . Det är dubbelt så svårt att komma i väg då. Nu har jag börjat att cykla till jobbet istället för promenad.Ja det är väl bra på sätt och vis, det sämsta är att det blir mindre steg på stegräknaren....Nu ska jag fixa och sedan ladda inför Dr House med grönte, det blir nog lite spikmatta oxå...Kram

3 kommentarer:

Maribella sa...

Neeeej!!! Inte snö NU!! Det är ju vår förtusan!
Kram

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Hua...det är kallt på slätten idag också! Men i helgen ska det bli kanon var det någon som sa!

Kramar

Anonym sa...

En känslig fråga angående vikten och ridning.
Jag väger 104 och skulle gärna vilja börja rida,men förstått man ska va under 80??Hurdana hästar rider du på??Vågar inte gå fråga på ridstallet..