tisdag 25 augusti 2009

En mycket bra dag...

Jag började dagen med min morgonpromenad som jag brukar. Tyckte det skulle bli en härlig dag så kjol och blus fick det bli. Hur många som helst kommentarer om hur fin jag var i det. Jag får nog banne mig ha det lite oftare. Solen har lyst och värmt idag, jag har ett jobb som man kan vara ute i. I väg till sjukhuset för att träffa min arb.terapeut. Jag hade sån tur med parkering och till på köpet fick jag parkeringsbiljetten av en kille, tack tack. Där inne på mitt besök bestämdes att jag äntligen efter 7 mån blir "utskriven" från hand och plastikkirurgen. Ska givetvis tillbaks om det blir sämre. Åh vilken härlig dag......kram

2 kommentarer:

Maribella sa...

Grattis till din dag!! Sånt kan man leva länge på!
Kram

Suzan sa...

Jag tycker också det e så mysigt m kjol eller klänning :D