fredag 21 augusti 2009

Sara är på dåligt humör.....

Ja jag är "not in the mood". Är personlig ass och i dag har jag fått agera som plit mer eller mindre, mycket bråk. När jag äntligen kommer hem så funkar inte låset till ytterdörren, fick ringa till låssmed på jourtid. Blir nog inte billigt men in måste jag ju. Alla familjemedlemmar är trötta och hungriga inkl mig. Jag lagar mat och när vi ska äta så får vi en väldigt bråkig middag. Åhhh. Jag följer med stora flickan till stallet för att stega upp+ gå av lite ilska och dåligt humör. Himlen bara öppnar sig och regnet vräker ner. Näää du idag var inte gudarna på min sida. Dagen resulterar i dåligt humör och Suz får inte sin skål förrän i morgon. Stegen går upp till 21516steg, men vad hjälper det.....kram från en surtant

2 kommentarer:

Maribella sa...

Ibland sur...oftast glad, positiv och motiverad!!
Du är "förlåten", imorgon är en annan dag!!!
KRAM

Peter sa...

Håller med nynorskan att i morgon är en annan dag.