söndag 30 augusti 2009

Sköna söndag.....

Åh vad det är skönt med söndagar om man är ledig. Är trött i dag efter gårdagen. Vi hade gäster här , sedan gick jag och min kompis till parken för att skaka loss lite till schlagerparty( hur stavas det?). Gubbsen blev kvar hemma på altan med barnen. Jag ska bikta mig med att jag drack c.a 2glas vin och tog en väldigt smal bit på chokladpajen. Kul hade vi i alla fall. Gubbsen hade nog väldigt mycket att diskutera och barnen fick lite frigång ute. Så nu har vi en korg med äpplen på altan från grannens trädgård. Jag har idag bakat äpplepaj med vaniljvisp och inte ett dugg har jag smakat själv.Nä nu går det inte att slarva mer på ett tag. I morgon ska jag på reservupprop igen, håll tummarna.......Kram

5 kommentarer:

Suzan sa...

*håller tummarna*!!!!*

Peter sa...

Jag med

Caty sa...

Lycka till i morgon!
Kram

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Lycka till!

Maribella sa...

Hoppas verkligen att det går vägen idag!
Håller tummar och tår!!!
KRAM