fredag 28 augusti 2009

Helg med frestelser...

Stegen i dag kommer upp idag till 18011 steg.Hann tyvärr inte med gymet. Måste bli motion i helgen med minst en lång PW. Har i dag ätit flygande Jacob utan ris. Kyckling, bacon , purjo, banan och jordnötter med turkyougurt och sallad måste ju vara ok . I morgon kommer jag vara på min vakt. Vi ska ha gäster. Ska bjuda på grillat rådjur med klyftpotatis. Där kan jag välja bort potatis. Sås kan jag göra smal. Men dessert och vin kommer jag ha svårt att motstå. Ska "bara " ta ett glas vin har jag bestämt mig för. Har gjort en chokladpaj som ska avnjutas med grädde. Tar nog fram lite frysta bär och smaskar på i stället. Ja nu sätts min karaktär på prov...Trevlig helg allihop

3 kommentarer:

Maribella sa...

Inga problem för dej att stå emot!!
Du är ju GRYM!!!
Kram

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Så mycket som du rör dig nu, så kan du säkert ta något av det du nämner, men kanske inte allt!
Ett glas vitt vin är ca 110 kalorier. Det är bra att veta! :)

Kramar

Caty sa...

Vad duktig du är Sara!
Jag vill också tacka dig för att du stöttar oss i vår stora sorg. Du vet ju hur det är att förlora ett älskat djur, det är fruktansvärt jobbigt! Nu leker Flisan och Jessie i katthimlen tillsammans, det är jag övertygad om! Kram