tisdag 11 augusti 2009

Matsug......

I dag var stegräknaren på igen . Ja det blev inget rekord men ändå ett godkänt resultat på 15412 steg. Har som motto att komma upp till 15000 steg per dag. Maten, dvs pulver och salladsrätter funkar fint. Men idag var jag sugen på något och kände mig hungrig. Ska börja med att äta mer och ta bort mer pulver. Det är som om kroppen säger till själv vad den vill . Jag ska till gymet i morgon igen och riktigt längtar dit.Ska även på spinning och en del andra pass sen har jag tänkt mig, men de startar v 35.Till dess blir det gymet minst två dagar i veckan..kram kram

2 kommentarer:

Peter sa...

Jag tror tvärtom. Om du byter ut alla måltider mot pulver så fixar du det men en sallad är för lite och för ojämn i näringsintaget. Pulvret ger precis vad du behöver i näring.
Mitt tips.

Maribella sa...

Jag tror att du gør rætt som lyssnar på kroppen, men det kanske ær så att du behøver fler pulver måltider eftersom du økat på motionsdosen!?!

Hua, spinning!! Mitt værsta!

Kram