torsdag 20 augusti 2009

Tårta NEJtack.....

Stegen hamnar i dag på 13559 steg. Var lat i morse och orkade inte gå min morgonrunda, det fick jag sota nu i kväll. Stegen kunde varit 6600steg mer, åh vad man kan ångra sig. Jag har gått promenad alla fall och kommit rätt bra med stegen. I dag har jag varit på 50-årskalas och tackat NEJ till bullar, kakor och pärontårta. Jag smaskade så snällt på mitt äpple och vet ni ? Inget gjorde det mig heller. Jag har kommit från sötsuget, eller rättere sagt kommit en bra bit alla fall. Neråt var det på vågen med...vi hörs igen

3 kommentarer:

Peter sa...

Bra jobbat!!!!

Suzan sa...

finns det verkligen _inget_ att skåla för?
Kanske gårdagens frestelser som du faktiskt stod emot??

*peppkramar o hoppas på skål imorgon*

Maribella sa...

Ännu en dag där du impar på mej!!
Woho, vad du är duktig!!
Kram, och ha en bra helg!