fredag 14 augusti 2009

Packar för weekend resa.....

Japp här packas det. Jag och min mor ska till Dalhalla i morgon och bo på hotell i Rättvik. Vi ska se på Trollflöjten. Jag har aldrig i hela mitt liv sett på någon opera förut . Ska bli kul och lite lyxigt. Jag ska försöka göra det bästa med maten, värst tror jag nog det blir med hotellfrukosten. Man kan äta nyttigt det vet jag, men matinteget brukar bli lite stort. I dag har jag varit på gymet för 3:e gången den här veckan. Det är så jag själv blir imponerad...Vi hörs söndag..Kram kram

3 kommentarer:

Peter sa...

Jag skulle faktiskt vilja följa med. Trollflöjten har jag blivit lite intresserad av pga Operagruppen.
Ha det så trevligt.

Caty sa...

Ha en riktigt mysig helg med mammsen! Hälsa!
Kram

Maribella sa...

Vad roligt!!
Hoppas du uppskattar opera! Och gør bra val på frukosten!
Kram