onsdag 4 mars 2009

Anställd hos Kindahls?

I dag var det endast 2 ynkliga hg ner på vågen.Men så länge det är ner så är jag glad. Jag har haft barnen hemma idag, de har haft studiedag. Skönt för dem synd för mig.Känns i bland som om man är anställd som städerska el typ mattant. Konstigt ibland, så kommer mannen hem och undrar vad jag gjort idag??????????? Nä men visst, hans rena kalsonger kommer till lådan av sig självt tror han. Som sagt det ska bli skönt att få börja jobba igen. I helgen ska jag ta husmorssem från familjen. Ska träffa två gamla klasskamrater från 9.an. Vi ska vara hos den ena tjejen som bor på landet,så det blir pyjamas och tandborste med.Tyvärr kommer det bli en hel del onyttig mat har jag på känn, men det får jag ta igen senare. Ska bli superskoj och skööönt.Vi hörs kära bloggare..kram

3 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Klart du ska iväg å koppla av ett par dagar! Det skulle jag med behöva, men istället är det Dennis som åker till London i nästa vecka ;)

Kram!

Caty sa...

Koppla av nu riktigt i helgen! Det behöver du! Och hälsa, för jag vet ju vart du ska:-) Tur att FB finns!
Kram

Maribella sa...

Ha det skönt, du verkar behöva stressa ner lite!!
Och så hoppas jag att du återkommer med nya krafter efter helgen!!
Kram