tisdag 24 mars 2009

Uj vad jag räknar steg...

I dag ni har jag gått långpromenad, gått till och från jobbet, gått en hel del på jobbet och resultatet är 12803 steg. Blir väldigt förvånad måste jag säga , vad steg man tar. Ja i morgon försöker jag väl förhoppningsvis ta rekordet. I morgon är det vågen igen som väntar på mig, ska komma i håg den i morgon med. Har idag beställt en badweekend på påsklovet som familjen ska få njuta av. Det bär av till Växjö med en övernattning. Ska bli superskönt och det jag ser fram emot är ju hotellfrukosten. Det värsta är ju det där att svassa runt i bikini och se de smala snygga kropparna,men jaja jag ska ju dit jag med. Nu har vi något roligt att se fram emot allihop...vi hörs i morgon igen..spikmattan väntar på mig..

3 kommentarer:

Maribella sa...

Bra stegat!! Tänk att en sån där liten manick kan göra att man går lite extra!
Härligt med bad och övernattning, men hotellfrukostar brukar ju inte vara de nyttigaste... Du får väl simma lite extra så!!!

Just nu lyssnar jag på boken "dödergök", faktiskt riktigt bra!

Kram och lycka till på vågen imorgon!

Peter sa...

De 12 tusen steg du fick ihop har jag pga arbetet. Det är en förmån att ha sådant arbete att man rör på sig mycket. Det ger liksom grunden till motionen.
Ha det gott

Caty sa...

Vad bra att du går så mycket, jag önskar att jag också fick upp mina steg lite, men det kommer kanske....
Och vad skönt för er med bad och hotell! Hotellfrukosten är ju så himla god, det är den man längtar efter....:-)
Kram