måndag 2 mars 2009

Nu är jag på G igen.....

I dag hart jag varit hos min läkare igen, nu ska fingret dras igång( är inte så farligt som det låter).Ska ha som en skena med gummisnodd som drar i fingret nattetid, ja nått sånt. Jag har bestämt mig för att börja jobba på måndag med, är förskräckligt trött på att bara gå här hemma. I dag har jag ätit en nyttig kycklingsallad igen och i kväll blir det en paj med keso och purjolök. Nu ska det bli ordning på viktlivet igen. När jag börjar jobba blir det de tidiga promenaderna igen. Gymet får tyvärr vänta tills jag får bättre böjlighet i fingret. Men sen jädrar..Ha det..kram

4 kommentarer:

Caty sa...

Kul att du äntligen kommer igång! Det blir ju verkligen långsamt att bara gå hemma....
Kram

Maribella sa...

Skönt att höra att du är på gång igen, både med fingret och viktnedgången!!
Tycker du har varit kanonduktig under din sjukskrivningstid, det är inte lätt att ha motivation när man är sjuk!
Kram

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Good for u!

Kram!

Anonym sa...

Godmorgon! Kikade in här å har nu läst typ allt :) Vad duktig du är! Lycka till med vikten och hoppas fingret blir bra snart! Kram Fiffi. Tack för en trevlig lässtund!