söndag 1 mars 2009

Vilken bra film...

Idag har jag varit på bio med min mamma och sett "män som hatar kvinnor". Åh vilken bra film säger jag bara, rekommenderas absolut. Jag har läst alla böckerna, och boken är ett snäpp bättre. Men så är det väl nästan alltid,filmen är 2.35 lång men det kändes absolut inte. I väg med er och se den, annars missar ni en höjdarfilm. Annars brukar det vara popcorn el godis till bio, men idag hör och häpna var jag inte sugen på något.Godis äter jag ju inte sedan 7v tillbaka,men att undvika popcornet tycker jag är väldigt bra gjort av mig. I morgon är det dags för läkaren igen ,ja det är bara och hoppas på att det blir något positivt möte...vi hörs i morgon igen kära vänner..kram

1 kommentar:

Maribella sa...

Vad kul att filmen var så bra! Ska nog också ta och se den om inte alltför länge!
Lycka till hos doktorn imorgon, jag tror du får goda nyheter!!
Kram