lördag 14 mars 2009

Melodifestival...

Ja i kväll gäller det. Vem ska skickas till Moskva? Jag tycker Måns, EMD eller Alcatzar. Här blir det uppbullat med snask under melodifestivalen. Har i dag inte gjort mer än jag behövt, borde ha gått ut och rört på mig men orkade inte. Var hos arbetsterapeuten igår och hon ökade draget på fingret till natten = en ond och smärtsam natt. Skönt att jag var ledig idag och bara kunnat slappa. Har idag beställt mig en spikmatta som jag hoppas kommer i veckan. Nu ska energin tillbaka och stelhet och spänningar ska släppa...Låt bäste man eller kvinna vinna i kväll..kram

3 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Ja, jag var ju nöjd över resultatet! Min absoluta favvo vann! :)

Kram!

Maribella sa...

Jag vet faktiskt inte vad jag tycker...kanske en bra låt, kanske inte!

Kram

Caty sa...

Jag var och är supernöjd: Bästa låten vann, definitivt!
Kram