onsdag 25 mars 2009

Vågen visar uppåt...

Grrr vågen visar uppåt. 1kg +, vad gör jag för fel. Jag går visserligen in i en viss kvinnlig vecka nu, men att det slår på 1kg? Ja jag går i all fall. I dag visar stegen på 13550. Det blir svårare för varje dag att slå mina steg. I dag har jag varit på mitt styrelsemöte och är supertrött .Det har varit en dag i Norrköping med jobbet med,symfoniorkerster för min målgrupp ,både lunch och fika ute. Det är de här dagarna man undrar om man gjort rätt val att byta arbete? Men men man måste vidare i livet det bara är så...sov gott nu..kram

2 kommentarer:

Johanna sa...

DU klarar det, men svackor måste ju få finnas eller hur?
Du kankse skulle prova något annat ett tag, till exempel att äta en shake till frukost rejäl lunch och mindre middag(typ sallad eller så). För kroppen förbränner mest på dagen och mot kvällen lägger den in mot sparlåga och allt man äter efter lunch förbränns inte lika mycket. Men jag vet, skittrist. Kanske funkar det en eller två veckor och det är ju bättre än inget. Eller hur?

Ett tips på en morgonshake är:
1 Banan
2 dl yogurt
lite frusna bär
(en tsk honung)
(havregryn om man vill)

till det kan man äta en finncrisp med keso på.

Bästa frukosten jag vet. ^^

Kramar

Caty sa...

Jag är också inne i den kvinnliga veckan (där man inte känner sig så kvinnlig) och sedan förra torsdagen har jag gått upp 6 hg!
Kram